Wesley Jeunen

Secretaris

Wesley Jeunen is sinds 2012 lid van de N-VA. Het rechtlijnige en duidelijke partijprogramma met het oog op noodzakelijke verandering, maakte van de N-VA een logische keuze. De goede organisatie en toffe teamspirit binnen N-VA Beringen maakte het engagement nog groter.

Binnen de lokale afdeling maakt Wesley sindsdien deel uit van het bestuur. Als jongerenverantwoordelijke stond hij mee aan de wieg van Jong N-VA Beringen. Sedert 2016 is Wesley afdelingssecretaris van N-VA Beringen.

Wesley is OCMW-raadslid voor de N-VA in Beringen en maakte er gedurende twee jaar deel uit van het Comité voor de Sociale Dienst. Op dit moment zetelt hij in het Comité voor de Ouderenzorg dat instaat voor het beheer van onder andere Woonzorgcentrum Corsala in Koersel en de Campus Klitsberg in Paal.

Vanuit zijn beroepsachtergrond als advocaat tracht Wesley de lokale afdelingsfractie toelichting te geven bij de juridische achtergrond van te behandelen punten en heeft hij een bijzondere interesse voor het veiligheidsbeleid binnen de gemeente.

Voor verdere vragen of suggesties kan je aan Wesley richten via Facebook of mail.