Esmeralda Meyen

Met jouw steun gaan we er voor!

Esmeralda Meyen is geboren en getogen in Beringen. Ze is gehuwd met Ludo Claes. Haar gezin is heel belangrijk voor haar. Zowel haar kinderen Elke en Jeroen als haar kleinkinderen Sam, Roos en Ella kunnen altijd bij haar terecht.

Esmeralda werkte bijna 40 jaar bij Stad Beringen. Zij was mee verantwoordelijke voor de ontwikkeling van het toerisme in Beringen en de coördinatie van de evenementen zoals o.a. Paal op Stelten en Koersel Kerst. De laatste twee jaren werkte zij voornamelijk mee aan de coördinatie van de werking op be-MINE.

Wie is Esmeralda?
Leeftijd : 64 jaar

Beroep : ambtenaar

Hier ben ik vaak te vinden in Beringen : op be-MINE of bij mijn familie

Favoriete nummer om op te dansen : Bam Bam van Camila Cabello feat. Ed Sheeran. Heerlijke muziek om de salsa-pasjes nog eens uit te proberen.

Dit doe ik het liefst in het weekend : gewoon genieten samen met het gezin, familie of met vrienden

Mijn favoriete kinderboek : alle boeken van Tiny

Culinaire aanrader in Beringen : Beringen heeft verschillende restaurants die superlekkere menu's aanbieden. Denken we maar aan Oogst van Eden, 't Hoeveke, 't Landerhuys, Mia Mensa... Maar de keuken van 'Ludo' is ook een aanrader.