BBQ N-VA schot in de roos!

Op 23 april 2017

Op zondag 23 april hield N-VA Beringen haar jaarlijkse barbecue. Het eetfestijn vond plaats in de parochiezaal St. Paulus in Paal. “Over de 400 mensen schoven bij ons aan tafel“, vertelt Gosha Rosinska-Peeters, voorzitter van N-VA Beringen. “Op het menu stond, naast de verschillende bbq-klassiekers en een zeer uitgebreid groentebuffet, ook een felgesmaakte aspergesalade. Chocomousse en tiramisu voor de zoetebekken, cava voor de fijnproevers, voor elk was er heel wat lekkers.“

De ploeg van N-VA Beringen, versterkt door een aantal vrijwillig helpende handen, werkte onder leiding van haar gastronomische kern: Ronny Carmans (Het Groene Genoegen), Guido Feyen, Albertine Vanheyst en Wilsi Berings. “Wij zetten samen een mooi staaltje teamwork neer. Het werd een drukke, maar wel een gezellige dag van hard werken, boeiende gesprekken en vooral culinair genieten“, zegt Werner Janssen.

De winnaar van de tombola - Henri Reynders - mocht een rijkelijk gevulde biermand in ontvangst nemen. “Wij danken nogmaals alle aanwezigen voor hun steun! Ook volgend jaar, een verkiezingsjaar nota bene, hopen wij jullie minstens even talrijk te mogen verwelkomen!“, besluit de voorzitter.