Boekenfestijn en live radio-uitzending in bibliotheek Beringen op 3 december

Op 23 november 2022

Op  3 december zet bibliotheek van Beringen auteurs, en vooral auteurs uit eigen stad, in de kijker! Samen met Radio Benelux wordt een boekenfestijn georganiseerd, gekoppeld aan een live radio-uitzending in de bib van 10:00 tot 13:00 uur en dit onder de noemer “Saturday Coated”.

“Onze bib hecht veel belang aan lokale auteurs. Met ‘Saturday Coated’ willen we de verbinding maken tussen de Beringse auteurs en hun lezers. Dat doen we door de auteurs op 3 december een plaatsje te geven in de bib. Daar kan je dan kennis maken en een praatje slaan met deze talenten. Radio Benelux voorziet op hetzelfde moment muziek en interviews met de auteurs, onder wie een groot aantal Beringse schrijvers, live vanuit de bibliotheek. Het is meteen ook een ideaal moment om op zoek te gaan naar een leuk gesigneerd eindejaarscadeau,” aldus schepen voor Bibliotheek Jessie De Weyer.

Wie in een ongedwongen sfeer kennis wil maken met schrijvers van Beringse bodem, noteert de datum met stip in de agenda.