N-VA ontvangt 400 sympathisanten op hun jaarlijkse BBQ

Op 18 april 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten, Activiteiten & Afdelingswerking, Activiteiten & partij, Activiteiten en afdelingswerking

Al enkele jaren organiseert N-VA traditioneel een BBQ voor hun leden en sympathisanten. Op zondag 17 april was het weer zover. Dit jaar is het zelfs een groot succes gebleken, want maar liefst 400 sympathisanten zijn komen smullen van de overheerlijke groenten en het vakkundig gebakken vlees onder leiding van Ronny Carmans (organisatieverantwoordelijke en raadslid N-VA), eigenaar en chef van het Groene Genoegen op de heerbaan in Stal, en Kevin Daems (Ondervoorzitter). “We zijn zeer tevreden over de opkomst en dan was het nog geen verkiezingsjaar!” : vertelt Gosha Rosinska (Voorzitter N-VA) trots. N-VA hoopt deze trend de komende jaren verder te zetten en hoopt onder andere via deze BBQ de burgers van Beringen te bereiken en hen te overtuigen van hun visie op Beringen.

“Via deze weg willen we dan ook iedereen bedanken voor de steun en alvast een oproep te doen aan alle burgers van Beringen dat ze van harte welkom zijn op volgende BBQ in 2017!” : besluit Gosha Rosinska.