Nieuwe bestuursploeg voor N-VA Beringen

Op 24 februari 2011

N-VA Beringen heeft recent haar nieuwe bestuursploeg verkozen voor de volgende 3 jaren. N-VA Kamerlid Peter Luyckx uit Lommel leidde de verkiezing mee in goede banen. De leden verkozen Werner Janssen tot voorzitter.

De nieuwe voorzitter zet zich al vele jaren actief in voor N-VA Beringen. Hij kandideerde bij de laatste Vlaamse en federale verkiezingen en zetelt ook in het arrondissementeel bestuur van N-VA Limburg. Werner Janssen is blij met zijn 20 koppige bestuursploeg: “Met deze enthousiaste groep gaan we verder werken aan een sterk programma voor Beringen. We kunnen met onze versterkte ploeg het werk nog beter verdelen. We willen met N-VA de Beringenaars een alternatief bieden voor de ruziënde coalitie bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012.”

Gerry Colemont is de nieuwe ondervoorzitter van N-VA Beringen. Hij hoopt de goede resultaten op nationaal vlak mee te vertalen naar het gemeentelijk niveau: “Het succes op nationaal vlak is mooi meegenomen voor ons. We mogen de wetstraat en de dorpstraat zeker niet gelijkschakelen maar we willen ons in Beringen toch ook op de politieke kaart plaatsen in 2012 met enkele verkozenen.” De nieuwe secretaris van N-VA Beringen is Kris Van Kerckhoven. Hij is tevreden met de explosieve groei van het aantal N-VA leden het afgelopen jaar in Beringen: “Ons ledenaantal verdubbelde t.o.v. een jaar geleden. We krijgen er maandelijks nog leden bij en deze zijn bijzonder welkom.”

De functies in het bestuur van N-VA Beringen zijn als volgt verdeeld:

Voorzitter: Werner Janssen

Ondervoorzitter: Gerry Colemont