Uw zekerheid voor verandering voor vooruitgang in Limburg!

Op 2 maart 2014

Op 25 mei staat de moeder aller verkiezingen voor de deur. Heel Vlaanderen zal zijn vertegenwoordigers kiezen voor de Kamer, het Vlaams Parlement en Europa.

De N-VA afdeling in Beringen zal op deze afspraak duidelijk aanwezig zijn. N-VA kiest duidelijk voor sterke mensen uit Beringen. Zoals eerder reeds bekend gemaakt zal Grete Remen uit Beringen (CEO van de firma Damhert) de 3de plaats innemen op de lijst van het Vlaams Parlement. Vanuit haar ervaring als ondernemer zal ze vechten voor zowel werkgever als werknemer.

Werner Janssen uit Koersel is fractieleider in de gemeenteraad in Beringen. N-VA wil een duidelijk signaal geven door een hardwerkende Vlaming als hem een mooie 5de plaats op de kamerlijst te geven. Met deze strijdvaardige 5de plaats zal hij voor zijn 3de nationale verkiezingen staan. Wij zullen er alles aan doen, samen met de steun van de Limburgers, om hem als 2de N-VA parlementslid uit Beringen af te vaardigen in Brussel.

Jessie De Weyer, gemeenteraadslid uit Paal zal de 3de opvolgersplaats voor het Vlaams Parlement innemen. Voor haar is het de eerste keer dat ze zal deelnemen aan nationale verkiezingen.

Met deze mensen kan Beringen de toekomst tegemoet gaan. Zij zijn onze garantie voor verandering voor vooruitgang in de gemeente Beringen, kanton Beringen, Limburg en Vlaanderen!