Verras jouw geliefde met de ‘Valentijns Liefdeslijn’ van Academie Beringen

Op 4 februari 2021

Wil jij jouw hartendief dit jaar een onvergetelijke Valentijnsdag bezorgen? Schrijf je dan in voor de ‘Valentijns Liefdeslijn’ van Academie Beringen. “Ook valentijn zal omwille van corona anders zijn dan anders. Daarom ging Academie Beringen, samen met Bibliotheek Beringen en CC Beringen, op zoek naar een origineel en mooi valentijnscadeau. De liefdespoëten uit de vierde graad Woord bereiden een liefdevol, ludiek of pakkend stukje poëzie voor en verrassen jouw valentijn met een persoonlijk liefdesgedicht onder begeleiding van romantische pianomuziek. En het toeval wil dat de pianoleraar zelf Valentijn heet”, vertelt An Moons verheugd.

Voor de ‘Valentijns Liefdeslijn’ bundelt Academie Beringen de krachten met CC Beringen en Bibliotheek Beringen. Schepen van Bibliotheek Jessie De Weyer: “Mensen dichter bij elkaar brengen met een hartverwarmende boodschap en tegelijk promotie maken voor het geschreven woord, daar zetten we als bibliotheek graag onze schouders onder! We hopen dat veel Beringenaren verrast zullen worden via deze liefdevolle actie.”

Meedoen is gratis en kan door voor 13 februari 12 uur het telefoonnummer en de voornaam van jouw geliefde te mailen naar valentijn [at] academieberingen.be. Op Valentijnsdag zelf zitten de leerlingen tussen 9.30 uur en 12.30 uur klaar aan vier telefoonlijnen voor een kort gedichtje dat 2 minuten duurt.