Werner Janssen

EERSTE SCHEPEN VAN BERINGEN & BESTUURSLID

Sinds januari 2019 is Werner eerste schepen van de stad Beringen. Na zes jaar constructief oppositiewerk als fractieleider tekent hij nu als een van de twee N-VA schepenen mee het beleid uit voor alle inwoners van onze gemeente. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2024 zal hij plaats 2 innemen en bij de verkiezingen voor het Vlaams Parlement in juni 2024 staat hij op de 5e plaats.

Werner is 55 jaar en woont in Koersel. Hij is getrouwd met Brigit en samen hebben ze  twee dochters, Beritt en Mirte. Sinds kort zijn ze ook de trotse grootouders van Nelson en Tilly.

Van 2014 tot 2019 zetelde Werner als federaal volksvertegenwoordiger in de Kamer. Nu is hij voltijds schepen en neemt hij Lokale Economie, Middenstand en Toerisme voor zijn rekening.

Verder is hij een van de drijvende krachten achter N-VA Beringen welke hij mee oprichtte in 2002. Sedert 2013 zetelt hij onafgebroken in de gemeenteraad.

Maak kennis met Werner

Leeftijd: 55 jaar

Beroep: Schepen in Beringen

Mooiste wandelplaats: Rode route in Koersel Kapelleke